?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

G.I.P. because, yes!

sometimescrazy, your revised icons will be done tomorrow.




And randomly: I am going to win the lottery and move to the tropics.



Thank you and carry on.

Comments

( 12 comments — Leave a comment )
sometimescrazy
Aug. 15th, 2004 07:03 pm (UTC)
Aww, thanks sweets! Love yours. Totally better happen. It's our plan remember? :)
chootoy
Aug. 15th, 2004 08:57 pm (UTC)
I'd have revised them right away but the originals are on my work machine.

I'm staying optimistic that 5 guys can coordinate their schedules to spend 3 days out of 365 together for a good cause......y'know.

That or I''m really winning 30 million dollars and paying them ALL to show up wherever we are for the week-end. [because of course I'm flying a bunch of my lj buddies there when it's all set.] :o)

Note to self: buy lottery tickets.

sometimescrazy
Aug. 15th, 2004 09:04 pm (UTC)
Yep, thanks for the reminder. I need to buy some for Wed. :)
kare
Aug. 15th, 2004 07:06 pm (UTC)
my island! you're moving to my island
chootoy
Aug. 15th, 2004 08:59 pm (UTC)
yay! With the millions I'm winning, can I buy beach front property?


ps. I love this icon you're using.
kare
Aug. 15th, 2004 09:02 pm (UTC)
I'll even give you a discount! Heee

(oh, thank you...I just don't like the ones of me that are too "real")
chootoy
Aug. 15th, 2004 09:17 pm (UTC)
The strobing lights in the club give Lance only frustrating glimpses of her wild mane of hair.
As he moves through the crowd he can see that she is exactly the kind of woman he likes; full figured and statuesque. He itches to tangle his beautiful fingers through it, to curl it into his fist, press his nose against it and breath in the scent of her, but she moves away. His Cinderella with the golden mane. Leaves the club with the circle she'd arrived with before he gets to her. But he vows to find her. Hopefully she's staying in the hotel and he can ask around to see if anyone know this mysterious beauty is. He must find her, he vows. And he will.


::runs::
kare
Aug. 15th, 2004 09:27 pm (UTC)
*blink* chooo! Omg...how sweet are you? You flatter me babe. You really do. *snuggles you* Thank you for that. I was just sitting here feeling kinda/sorta melancholy with Tony Lucca's "She's True" on repeat. So this...*hugs you* you just gave me lots of warmth.
chootoy
Aug. 15th, 2004 10:27 pm (UTC)
:o) ::hugs::
jcsnaughtygirl
Aug. 16th, 2004 02:31 am (UTC)
omg i need to win that lol so i can move over lol
chootoy
Aug. 16th, 2004 11:22 am (UTC)
:o) We'll all live in one happy neighbourhood where sparkly boys wander around looking for people to hang out with and chill!
mixedsignal
Aug. 16th, 2004 06:28 pm (UTC)
Pssst! You've been tagged! *wink*
( 12 comments — Leave a comment )